onsdag 29 september 2010

Onsdagkväll och en italiensk familj

Idag har jag shoppat upp all lön jag fick i måndags, förutom den lilla delen jag spenderade på mat ute i tisdags. Nudlar resten av månaden, jajjemen. Och lite av münchen- favoriten pasta med tomatsås-tonfisk-majs. Godare än det låter, jag lovar. Och billigt.

Och denna kvällen har spenderats på en liten alternativ bio med Jespers mamma. Filmen som sågs hette "en italiensk familj på gränsen till sammanbrott" och var riktigt riktigt bra faktiskt, och varsågod här fick ni ett filmtips.
Och imorgon är både jag och Jesper lediga hela dagen, OCH KVÄLLEN. Det är ju helt sanslöst och väldigt härligt kan man tycka.

1 kommentar:

  1. Oh, den rätten hade jag glömt bort, ska säga till charmaine att vi måste äta det!! :) Ylva

    SvaraRadera