söndag 14 november 2010

Lugna söndag

Det har blivit en hel del jobb denna veckan varav två dagar med 12 och 10 timmars jobb och jag är hur nöjd som helst. Jag gillar att jobba. Och då är det ju riktigt bra att jag fått chansen att jobba litegrann på Studion (restaurangen Jesper jobbar på). Det är både kul, och ger pengar. Himla bra.

Idag har jag en seg söndag, Jesper är på jobbet och jag har knappt lämnat sängen mer än för att hämta lite frukost jag kunde äta. I sängen. Tänka pallra mig en sväng till Jespers familj och umgås lite innan jag sätter mig på en buss med ett partysuget gäng och drar till Linköping för att se timbuktu. Ska börja tagga till om det tag, nu är jag mest seg. Men det blir nog sjukt kul. Synd att Jesper var tvungen jobba och får stanna hemma medan jag har kul med hans jobbkompisar. Och ida! Hon pallrar sig till Linköping från Norrköping för att kolla lite timbuktu och hänga med mig. Hu bra som helst!

Mindre bra blir det imorrn när jag ska stiga upp tidigt och iväg på företag för att marknadsföra Juicebaren jag jobbar på.

Ha en supersöndag allesammans och särskilt alla pappor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar