måndag 6 december 2010

Alldeles för dålig

Vilken värdelös uppdatering det varit senaste tiden. En massa jobb och besök och ingen motivation är nog anledningen. Tänker styra upp det här lite bättre om några veckor när jag tar mitt pick och pack och blir Österrikare igen. Fy tusiken vad jag längtar!

Annars i livet har det hänt lite saker iallafall. Har jobbat rätt mycket på studion, och förra helgen var mamma och pappa här på en liten snabbvisit. Himla fint att få ha de här, hemma hos mig och Jesper i våran lägenhet, i staden jag nog kommer spendare endel tid i framöver. Himla himla bra var det. Sen kom Mattekusin förbi här en sväng också, vilket var himlarns trevligt det också. Han fick lära sig äta pizza med kebabsås, för det behöver man om man är jönköpingsbo.

Och nu har jag börjat längta hem litegrann också, ska bli skönt att komma hem i några dagar och hänga med en massa folk jag tycker om och fira en konstig jul som jag tror kan bli rätt bra ändå.
Om två veckor sitter jag på tåget norrut. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar