torsdag 20 januari 2011

Foxinsnow

Det blev ju inte alls någon bra uppdatering efter landsbytet heller. Jag har inte varit på topp på grund av en himla konstig yrsel som förföljer mig sedan två veckor. Första veckan var ett helvete som innehöll ett evigt snurrande och sjukhusbesök. Doktorn sa: "stanna 5-6 dagar", jag sa: "nejtack" och två dagar senare mådde jag bra. Men sen kom den tillbaka, snubben som är och härjar i mitt huvud. Som tur är är snurret inte lika farligt nu, men fortfarande för snurrigt för att jag ska trivas. Det kan vara bra en halv dag, sen snurrigt ett dygn, sen bra några timmar och sen snurr igen. Så håller det på och jag börjar bli mäkta irriterad. Dumma snurrgubbe försvinn!

Någon som kan ge mig en diagnos? Mina kristaller ligger där dom ska iallafall tror jag, verkar vara det som var okej när jag var på sjukan. Så något annat litet fel är det ju. Frågan är bara vad?

Annars, förrutom snurret har vi det fantastiskt bra. Dumpade en massa igår och idag när vi åkt hade vi puder ovanför knäna och det var ju det här vi kom hit för. Snö i mängder. Hur kul som helst! Och det snöar fortfarande! Imorgon har vi första lediga dagen på 8 dagar också och vi ska pumpa puder hela dagen och bara ha det gött. Längtar som aldrig förr. Bara snurrgubben kan hålla sig borta.

Sen, så har vi ju faktiskt en blogg som är lite mer levande än denna.
Där hittar ni massa fina bilder och kan följa vårat alpliv, kolla in där vettja.

1 kommentar: