onsdag 28 juli 2010

Övning

Sommaren rullar vidare, förra helgen var det trästocks och denna helg ändrade jag alla storsjöyra-planer jag hade och tog en liten överraskningstripp till Jönköping. Vad gör man inte för kärleken liksom. Jesper blev så förvånad att jag aldrig sett någon mer förvånad människa i hela mitt liv. Bara den minen var värd att missa lasse winnerbäck för.
Lite smått misslagom styrde Jesper ett jobb så sent som igår, vilket helt plötsligt gjorde att han fick hoppa in och jobba ikväll. Riktigt bra jobb är det, dock inte riktigt lika bra att han jobbar ikväll. Men det är sånt man får ta och jag ska öva inför höstens flytt med att hänga med kompisarna utan Jesper. Deni!

Nu ska jag rota i köket och se om jag hittar nåt ätbart, vem vet, jag kanske gör något fynd. På återuppdaterande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar