lördag 21 augusti 2010

Nu börjas det igen

Bloggen tog ett sommaruppehåll och väl var väl det, för vem vill egentligen sitta inne en sommar och skriva om saker man gör, när alla som läser bloggen ändå var med och vet vad som hände.

Nu blir det dock ändringar för sommaren tog slut och jag flyttade till Jönköping och här känner jag nästan inga kottar och absolut ingen som läser min blogg, så nu ska den få lite liv igen.

Den vita bilen tog sig alla 110 mil hit ner, tro det eller ej. Vi kom fram sent och var trötta och åt greksallad och helt plötsligt bor vi visst ihop. 5 månader av distans är över och nu ska vi laga middag ihop och städa ihop och sova ihop och bråka om kanalbytaren. Men jag börjar lite självständigt med att flytta in helt själv för Jesper är på jobbet. Och det kan ju vara bra, man vill ju inte gå för fort fram.

Så det är vad jag ska göra ikväll. Packa in och fixa och dona och ha mig och sen kanske gå och dricka lite vin hos Jesper i baren med Jespers familj för sånt ska man nog göra när man bor ihop.

1 kommentar: