tisdag 13 april 2010

Nä, vet ni vad.

Det här är ju inte riktigt klokt. Jag känner mig helt konstig hela mig. Magen bara bubblar av nervositet för jobb ikväll och resten av veckan, saknad efter alla fina jag träffat den senaste tiden och som jag inte kommer träffa på ett tag. Ja, massa babbel. Funderingar på framtiden, de närmsta veckorna, närmsta året. Hej förvirrad, nervös lite smått skakig typ som knappt kan hitta någon musik att lyssna på som inte gör att allt känns värre. Lady Gaga och Glasvegas gick bra. Jag är ju inte riktigt normal. Och väldigt mesig. Och jag hoppas att Ylva kommer hem väldigt snart så att jag kan få babbla av mig. Så då vet ni läget.

Sen så kommer jag inte använda mitt svenska mobilnummer de närmsta dagarna eftersom att jag väntar på en laddare från Swe. Så då vet ni.
Och imorrn ska jag jobba på Hilton City. Det lustiga är att av alla ställen man kan dricka ett glas rödvin på så var det exakt där jag och Jesper drack lite vin igår.

Nä, nu har jag skrivit av mig och nu kom Ylva så nu ska jag babbla av mig. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar