onsdag 14 april 2010

Torsdag

Det känns ju alltid lite bättre när man kommit igång med jobbet igen, det är den där första dagen som alltid är värst. Igår gick helt okej, trots stressade chefer, och idag jobbade jag i garderoben på Hilton. Rätt värt att sitta och chilla, läsa en bok, äta samma mat som gästerna och få betalt för det. Plus att Hiltons personal alltid är så bra och lugna och snälla. Skulle jag stanna i München lite längre så skulle ju Hilton lätt vara mitt förstaval på arbetsplats.

Ikväll har jag och Ylva varit duktiga och varit på Yoga. Vilket visst var en akrobatik-kurs. Skulle man kunna tro. Ben bakom huvudet och överallt. Hej viga jag. Men det var ju en bra övning inför jobbet på Cirkusen imorrn. Även om jag hoppas att jag slipper vara cirskus-snubbe själv. Som sagt, jag är ju inte den vigaste gubben i lådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar