torsdag 14 oktober 2010

Dessa lappar

Jag är förövrigt ordentligt allergisk mot lappar i kläder. På grund av att lägenheten vägrar bli så varm som jag vill ha den, så har jag för tillfället på mig 3 tröjor. Alla med fina små kliande lappar. Och jag är hungrig. Då är jag extra allergisk.

Och idag köpte jag för första gången i mitt liv tighta träningskläder, så att jag ska slippa vara fotbollstjejen som gått fel varje gång jag är på friskis. Sen kom vi hem och hade fått en parkeringsböter på alldeles för mycket pengar så imorgon åker träningskläderna tillbaka. Men det var kul så länge det varade.

Nu ska jag äta pennepasta och chilisås innan jag på riktigt ska ta mig i kragen och göra något vettigt av all min lediga tid istället för att se på dåliga tv-program och bli bitter. Garderober ska städas och limpor ska bakas.

1 kommentar: