söndag 6 december 2009

En lördag

Igår var vi vakna väldigt mycket. Började jobba på Hilton 06.30. En konferans var det, så vi jobbade först i frukosten. Sen var det en kaffepaus. Sen lunchbuffé. Sen kaffe. Och ännu ett kaffe. Till kaffet kan jag tillägga att det alltid fanns en massa godsaker till. Konferansfolket gjorde alltså inte annat än åt och åt. När jag blir stor vill jag också gå på konferans. Förövrigt är Hilton favoritstället nu. Trots att det är ett sjukt fint hotell var personalen och stämningen världens bästa.

Jobbade 10 timmar, sen handla lite vin och frukost. Sova en timme och sen förfest som resulterade i utgång på Beach 38 med Ylvas klasskompisar. Stället var sjukt bra med en riktig beach. Fullt med sand och barfotadans. Jag började nästan tro att jag stod på en strand i något varmt land. Gratis alkohol på det, sjukt bra! Sen vidare till Cohibar som slutade med att vi stod på bardisken och trodde att vi var Shakira. Noch einmal.

Och poff hade vi varit vakna i en massa timmar (borträknat från våran lilla entimmespowernap)Men det var värt varje sekund. En bra lördag och pengar på kontot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar