torsdag 3 december 2009

Natt

Jag är duktig på att sitta uppe förlänge. Väldigt duktig. Jag är även duktig på att skjuta upp pluggandet och äta knäck. Fruktansvärt begåvad är jag.

Imorgon ska jag faktiskt fortsätta vara duktig. Har bett Ylva att med alla medel tvinga upp mig ur sängen för att plugga på morgonen (hej jag har ingen självdiciplin överhuvudtaget på morgonen). Men nu måste jag, för inget plugg = ingen shoppingrunda efter skolan. Och jag har shoppingabstinens efter en hel höst utan ett enda nytt klädesplagg (det är inte kul att vara fattig student i en av Europas dyraste städer)

Pratade förövrigt med fina Anna på skype idag. Det gillade jag.
Och pepparkakshuset jag och Ylva satte ihop i söndags luktar helt sjukt mycket pepparkaka. Kan inte vara hälsosamt någonstans.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar