torsdag 17 december 2009

En onsdag

Jag är egentligen lite störd. Kom hem vid 3 inatt och vaknade 6 imorse och var pigg. Måste vara lite sjuk någonstans för det är på riktigt inte normalt.
Gårkvällen var iallafall super. Började med att åka skridskor med Irene och hennes klasskompisar på en mysig skridskobana mitt i stan med partymusik och allt. Trodde först att jag skulle frysa ihjäl och hade 4 par sockar och 5 tröjor, men jag överlevde och det var en helt annan grej att åka med musik och discolampor än att åka på tallbacka. Att man fick kaisersmarr'n (en österrikisk sjukt god efterrätt med små bitar pannkaka och sylt) på köpet var ett annat plus. Sen drog vi vidare till Hofbräuhaus, fortsatte till Sausalitos och avslutade på Rafel. Kom även hem med plus i plånkan, inte varje kväll.Idag ska jag njuta av sista dagen här, hänga på stan först med Ylva sen med Erik och köpa sista grejerna innan hemfärd. Käka running sushi, ha sista lektionen i skolan sen bio. Måste packa också påminde Ylva mig, hade liksom missat den detaljen.
Jag och Irene på julmarknad (Rudolf med röda mulen?)

1 kommentar:

  1. vad mysigt det ser ut med att aka skridskor! kram/ manchester hannah

    SvaraRadera