onsdag 5 maj 2010

Jetzt geht es wieder los.

Snacka om en vardag som kommer och nockar en i skallen. Efter kanske 4 timmars sömn på grund av för mycket tankar i huvudet steg jag upp strax före fyra imorse(inatt/igårkväll). Var på jobbet klockan 5 och 19.15 blev jag utcheckad. Alltså ungefär 14 timmars jobb. Utan paus (lika med att stå på fötterna exakt hela dagen, inte en sekunds sittning). Ja, jag är rätt död.

Dock är en komplimang som "Du bringst die Sonne rein" något att leva på en liten stund iallafall.

Och imorrn fortsätter det igen, då blir det jobb på en tennisturnering, BMW open heter den visst. Börjar inte förrän 10.00 och håller alla tummar för att slippa jobba 14 timmar igen. Jag gillar pengar, men helst vill jag ju överleva jobbdagarna också.

Nu, däcka i en säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar