torsdag 6 maj 2010

Regn likamed icket bra.

Regn = ingen tennis = folket käkar och dricker istället = löpa som en tok.
Idag blev det ingen semester heller, jobb 11,5 timmar( men jag hade faktiskt en halvtimmas paus , plus i kanten!)Så därför är jag smått död och imorrn blir det samma ställe igen. Dock kan jag faktiskt inte jobba hela kvällen, för då kommer nämligen en Karro och lyser upp min tillvaro. Och om ni undrar varför jag inte svarar på saker så betyder det att en biverkning av många timmars jobb, lite sömn och ingen mat är att man är helt död, ser suddigt och knappt orkar tänka. Därför är det.
Och förövrigt är jag ju lite småmesig som blir sliten. Men att springa runt konstant i mångamånga timmar utan att käka, dricka och i sjukt obekväma skor gör man man blir lite trött. Därför är det.
Men det är ju roligt också, konstigt nog.

Nu, Godnatt!

(förövrigt, GRATTIS AU!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar