onsdag 18 november 2009

Drömmar igen

Jag drömmer så mycket dumma saker att jag blir tokig. Blir som en så dum start på dagen att vakna upp och känna sig alldeles.. vet inte vad. Lite deppig typ. Dum känsla i kroppen. Kanske borde köpa en drömfångare och hoppas att den fångar de dumma drömmarna innan jag hinner drömma dom. Nåt sånt kanske..

Igår var förövrigt väldigt lyckad kväll.Sangria, pizza, choklad och sen en massa dans på Kultfabrik. Skön tisdagsutgång!
Nu sitter Ylva och pluggar med en kompis, och jag försöker ta mig i kragen så jag kan pallra mig iväg och kolla in ett köpcentrum här i närheten. Känns bara så tråkigt eftersom att jag inte har råd att köpa något. Jag kommer vara den enda som kommer hem i jul iklädd blommiga sommarkläder för att jag inte haft råd att köpa ett enda klädesplagg (förrutom vinterjacka) på hela hösten. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar