fredag 5 mars 2010

Flygvärdinna

Jag överlevde jobbet igår. Gick faktiskt helt okej. Vi var även tvungna att ha kjol på oss, samt ett rött band i midjan och hudfärgade strumpbyxor till våran skjorta. Jag kände mig inte riktigt bekväm utan mer som en flygvärdinna. Men kul med lite omväxling för ovanlighetens skull.
Inga kungligheter serverade vi heller som tur var, bara ett gäng typer som varit på konstutställning.

Det enda riktigt dåliga igår var väl att jag, när det var ungefär en timme kvar på jobbet, fick riktigt sjukt ont i magen. Detta höll i sig tills jag slutade och släpade mig hem med u-bahn för att sedan stupa i säng med några "aj, aj" Huvvaligen, ont i magen kan vara riktigt riktigt jobbigt. Särskilt när man ska försöka fortsätta jobba med det. Och sedan ensam ta sig hem i storstan. Men det gick ju bra, och nu känns det bättre. Håller tummarna för att slippa något liknande idag när jag ska jobba i Event arena. Börjar 11.00 så nu är det dags att jag tar tag i mitt liv och äter lite frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar