lördag 13 mars 2010

Hejdå Garmisch, Hej Österrike

Nu är det färdigjobbat på tävlingen i Garmisch. Har varit några riktigt bra dagar. Sjukt jobbigt att stiga upp den tiden man nästan egentligen borde gå och lägga sig, men samtidigt värt det för att få se tävlingen gratis på nära håll. Och tjäna pengar samtidigt. Nästa uppdrag kommer till helgen, då ska jag börja tidigt på morgonen också. På något ställe där det kommer vara både TV och prominenta eller vad man nu ska kalla det. Kända folk helt enkelt. Håret i en knut och kjol och grejer. Om jag inte lärt mig att ta olika nya situationer när jag kommer härifrån undrar jag när jag ska lära mig det. Nya utmaningar heela tiden. Nämen, trots läskigheten tror jag det blir kul.

Nu ska jag och Ylva ha en riktigt bra myskväll. Spaghetti och köttfärsås står just nu på spisen och sen festar vi i chokladfondue. Lyxigt eller vad.
Imorrn drar jag även härifrån en vända, blir en minisemester i Bad Gastein tills på torsdag. Ska bli galet kul att åka massa puder och hänga med mina folk som jag saknat endel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar