söndag 28 mars 2010

Winterland

Nu är jag hemma i det norra landet igen på lite påsklov. Och det är så galet mycket snö att jag faktiskt inte kan minnas senast jag såg något liknande. Förmodligen aldrig. Eller på bild.

Hur som helst har jag det riktigt bra, hänger med familjen, dricker vin med fina folket och rensar ur huset (hur är det möjligt att samla på sig så mycket skrot?) saknar lite i smyg ibland också och lyssnar på Lasse och Melissa horn. Annars är hemma lika bra som vanligt.

Ja, faktiskt tillochmed så bra att jag ska ha american pancakes-frukost hemma hos mig själv imorrn med V och C. Bra skit.
Ikväll, myskväll med brorsan som är för lång för sitt eget bästa. Hur kan man växa så mycket på så kort tid undrar jag.

Uppdaterar jag dåligt beror det på att jag är för upptagen med att umgås. Och jag gillar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar