måndag 28 september 2009

Bilder

En bild säger mer än tusen ord. Det är visst sa de säger och jag är beredd att halla med.
Jag blir lite arg att jag är sa instabil i mitt humör nuförtiden. Standardhumöret sämre än det brukade vara, jag har visst blivit en lite mindre positiv person de senaste manaderna. Det trivs jag inte med, gillar att ga omkring och le mot allt istället för att sprida deppighet. Hoppas pa andring! Annars gar humöret ofta upp och ner. Ibland, typ när jag far veta saker jag inte vill veta, tänker pa vilket datum det är idag, och sa blir det depp. men sen när jag väl blir positiv är det som om jag maste ta igen all positivitet jag missat och blir helt sprattlig. Jag blir inte klok pa mig själv. Hall tummarna för bättring snarast (tror dock inte att det är nagonting som händer over natten, men jag kan ha det som mitt andra jul-mal - 1. prata bra tyska, 2. vara positiv mycketmycket oftare än negativ)

1 kommentar:

  1. jag skulle oxå behöva lite positivitet. Känner mig väldigt negativ just nu. Det är inte kul! Ska vi peppa varandra lite?

    SvaraRadera