tisdag 15 september 2009

Jag tänker mycket

Önskar att jag kunde dela med mig av allt jag tänker, men så fort jag sätter mig här för att skriva ner alla tankar så får jag någon sorts blackout och glömmer allt klokt jag tänkt.
Är hur som helst rätt blandad inför den stundande framtiden. Ena sekunden är jag riktigt taggad, medan jag i nästa stund börjar tänka för långt. Men jag tror det blir bra det här, jag behöver det.
Ett nytt liv, i en ny stad med nya människor. Blir även första gången jag ger mig ut på äventyr utan att ha någon som antingen väntar på mig hemma eller följer med och håller mig i handen. Det kommer bli annorlunda. Förhoppningsvis ändå iallafall delvis positivt annorlunda.
Som sagt, mycket tankar.
Ni lär få höra mer.
Nu: Lunch, sen stan och sinnes mycket små ärenden att fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar