torsdag 10 september 2009

München

Och nu när jag lix försöker tänka på något positivt så kan jag ju berätta hur det går med allt fix inför mitt nya liv som börjar nästa vecka. Ifall ni är intresserade och mindre vetande.

Onsdag 16/9 kring 16 tiden går flyget mot Stockholm, ska sova en natt hos Celine för det passade bäst så och det ska bli kul att träffa henne.

Torsdag 17/9, 07.40 hoppar jag på planet mot Riga, och sen mot München där jag ska leta upp Ylva och styra upp mitt liv lite.
Kolla stan på helgen, Ikea och annat vettigt som Octoberfest.

Måndag 21/9, 09.30 gör jag provet på skolan som ska visa om jag kan någon tyska eller bara tror att jag kan det.

Det är mitt nya liv i storstan. Förhoppningsvis blir det jättebra och jag blir glad!
Tänker iallafall styra upp nån sorts internet så att jag kan uppdatera ofta om ni är sugna på att veta hur det går.

Ska inte gå händelser i förväg nu dock. Har ju några dagar kvar här hemma innan jag åker.
Har fått ihop snart 5 dagar på Stigan, sjukt nöjd över en extra slant! Till helgen blir det festligheter med de bästa människorna som är kvar. Hoppas på kul!

1 kommentar:

  1. Låter som ett bra sätt att börja om livet på ;) Lycka till!

    SvaraRadera