söndag 27 september 2009

Internet

Vi har skaffat internet nu. Det är det sämsta någonsin och blir det inte bättre till imorgon så går vi nog och lämnar tillbaka det tror jag. Ingenting fungerar och allt bryts hela tiden, därför facebook bland annat blivit lidande. Blir nog att jag åker tidigare till skolan imorgon och sitter vid deras datorer. Som är sega. Så dåligt är det här internet.

I övrigt så har helgen varit super. Oktoberfest i fredags, sen mys på stan i lördags och uppkorkning av vinflaskan vid 14.30 tiden. Oktoberfest igen på kvällen och jag ljög ihop att jag var 19 år. Aldrig förut har det varit så värt att låtsas vara 3 år yngre. Kanonerskväll som vanligt och vaknade helt obakis idag. Dock rätt schliten eftersom att jag drömmer så sjukt mycket nuförtiden. Sen gick runt lite på stan och hittade ett favoritställe, gofika, gomat och smoothies för en billig slant. Ses nästa söndag!
Helgen avslutades dåligt med att jag som vanligt får veta för mycket om folk jag inte vill veta något om. Hur är det möjligt att det fortfarande kan göra så ont, trots att jag så sent som igår var en bekymmerslös 19åring?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar