torsdag 10 september 2009

Lisa Kusin har rätt

Man borde skaffa en anonym blogg. Fast jag vill inte skaffa en av anledningen att kunna skriva elaka saker. Mer av anledningen att kunna skriva det man tänker och känner utan att folk ska ha åsikter. Jag kanske borde skriva dagbok istället, i en bok. Eller så kanske jag ska skriva exakt hur jag känner och mår även om folk kan läsa. Behöver ju inte nämna namn och exakta detaljer, det är då det blir tokigt. Vuxna människor och föräldrar och andra som vet klokt tycker att det är idiotiskt att blogga eftersom att vem som helst kan ta del av det du skriver. Men det är ju så det är nu, allas liv finns på internet. Facebook tillexempel (jag hatar facebook för tillfället)
Jag tror att jag ska skriva sanning istället för att gå runt saker.
Jag mår apa. Förhoppningsvis kommer jag må bra i framtiden. Då kommer jag skriva om det. Men nu gör jag inte det, och då skriver jag inte det.

1 kommentar:

  1. Om du bara visste vilka saker jag skulle skriva om jag hade en anonym blogg!Håhå jaja.

    SvaraRadera