lördag 30 januari 2010

En bra, en dålig noch einmal

Igår var jag inte långt ifrån att hoppa på första bästa tåg till München. Fruktansvärt irriterande och opålitligt det här jobbet kan vara. Jag minns att jag sa förra året innan vi åkte hem att det skulle bli så skönt att komma hem till ett svenskt, uppstyrt jobb som man kan lita på. Jag känner samma sak nu. Problemet den här gången var arbetstiderna som gör att det lätt är värdare att jobba i München. Men, vore tråkigt att redan åka tillbaka så jag ska göra mitt bästa för att styra upp allt. Jag gillar Bad Gastein. Jag gillar bara inte att det alltid blir problem. Uppdaterar så fort jag vet om jag lyckas styra upp det.

Men, den bra nyheten är att jag fått bästa födelsedagspresenten av familjen i förskott! Mellan 27 - 31 mars kommer jag att kika förbi i Skellefteå, för att sedan åka med familjen till jämtland och fira födelsedag/påsk. Jag kommer alltså att fylla år iår också! Sen åker jag tillbaka till München lagom till att Sus och Ida kommer. Härligt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar