fredag 22 januari 2010

Mysdag

Ibland när jag tänker efter kommer jag på att jag sitter i lite knipa. Och att jag kommer att få spendera min fördelsedag ensam och pank i München. Dock lite för tidigt att tänka på det nu. Men det är ju lite tokigt. Sen undrar jag också varför jag i hela friden har ett fadderbarn. Jag ger pengar till en unge fast jag inte ens har råd med kläder och mat själv. Men då får ju den ungen inte vara i alperna och åka skidor varje dag. Så lite rättvist kanske det är. Men hade ju varit härligt med ett litet uppehåll i välgörenheten.

Sov hos Lina igår, alltid skönt med lite sällskap. Sen imorse försökte vi styra upp att skriva in mig i landet men det gick inte så bra, så får ta det på måndag istället. Efter det låg vi i sängen och såg film hela dagen. En riktig mysdag. Men imorrn blir det åkning för hela slanten. Hoppas på antingen massa sol eller massa snö!

(PS. Jag behöver inte hoppa ner i vattenfallet imorrn. Någon kommer inte och jag är rätt lättad.DS.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar