tisdag 12 januari 2010

Sista kvällen hemma på ett tag

Sitter uppe alldeles försent och kollar Google earth med lillebror. Hör faktiskt inte till vanligheterna eftersom att han mest föredrar skidfilmer. Men det var kul med omväxling, hann även med att kika lite i kartböcker.

Och gudars. Har haft världens bästa jullov. Det blev verkligen exakt vad jag förväntat mig och hoppats. Fast nästan lite bättre. Har hunnit med en massa och shit, kommer verkligen sakna familjen och kompisarna lite extra nu efter allt bra. Men samtidigt kommer jag bara behöva minnas lite för att bli glad. Det här lever jag på länge.

Men nu väntar nya äventyr. 09.50 imorrn går planet och hoppas verkligen att de släpper med mig och min ca. 50-60 kilos packning. Och nej det är inget skämt, inte när bara skidbagen vägen över 30 kilo. Jag blir nog ruinerad på kuppen. Men mohaha, jag har inga pengar på kontot så de kan ju försöka tömma det hur mycket de vill.

Siktar även på att åka till Österrike på torsdag. Då får jag en återhämtningsdag i München. Och vet ni vad. Jag har resfeber. Jag brukar inte ha det alls, brukar mer glömma att jag ska åka och sen åker jag bara. Men icket nu då. Nu pirrar det i magen och jag har svårt att sova.

Kanske dags att göra det nu förresten. Hörs när jag är tysk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar