torsdag 28 januari 2010

Innan tuppluren

Innan tuppluren tänkte jag även bara berätta min fantastiskt smarta idé jag kom på imorse på jobbet. Har redan delgett mor min som jag äntligen hade tid att prata med idag, vet inte riktigt hur klok hon tyckte att den var, men det tycker jag.

Såhär är det ju. Som jag redan sagt kommer jag troligtvis få en rätt ensam och tråkig födelsedag iår (är ju ett tag kvar men bättre att jag redan är inställd på det). Så då kom jag på bästa lösningen ever. Jag struntar helt enkelt i att fylla år iår. Känns ju jättedumt att slösa bort en dag som egentligen ska firas med vänner och familj, tårta och presenter, fest och skoj, på att vara ensammen. Då kan jag lika gärna skjuta upp den till nästa år. Sen har jag ju rätt många kompisar som är födda 1988 också så det är ju inte precis så att jag kommer bli yngst bara för att jag inte fyller år iår. Så, födelsedagen, vi ses nästa år! Vi stryker helt enkelt 2 april ur almanackan detta året och poff var det problemet löst. Härligt!

Och godnatt!

4 kommentarer:

  1. Haha, var det de bästa du kunde komma på? Jag tycker du ska sluta resa bort jämt på alla viktiga dagar istället och stanna hemma :)

    Puss Sanna

    SvaraRadera
  2. Men öööjj!! Jag har en ännu bättre idé!!
    I år fyller du helt enkelt år den 7e april! Vem fan har bestämt att man måste fira den dagen man fyller år? Det har vi aldrig gjort i min familj. Man får väl fira när det passar liksom :D

    SvaraRadera
  3. så man får inte säga ha den äran då?:/ ja kommer nog göra de ändå:]

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill ju komma och hälsa på dig!! Skulle bara haft liite mer pengar.. Hm men du får komma till berlin vettja!! Vi får lösa det på nått sätt!!

    SvaraRadera