onsdag 27 januari 2010

En dålig och en bra

Idag har jag fått smaka på lite puder för första gången sedan jag kom till Österrike. Det gillas!

Hursomhelst

Den dåliga nyheten är att detta troligtvis kommer bli sämsta påsken/födelsedagen någonsin som det känns nu. Ensammen i München. Jag som älskar påsken med äggmålning, köttbullar och äggjakt. Bydalen med hela familjen samlad. Och att min födelsedag får för sig att klämma in sig mitt i påsken är ju lite dåligt det också. Kaka på kaka liksom.

Men, den positiva nyheten är att jag kan fantisera mig igenom hela påsken för veckan efter får jag BESÖK! Jag som just satt och kände mig lite deppig över min livssituation och våren (blandat med jobbiga tidiga jobb tider, extrapass ikväll vilket gör att jag inte kan skypa med familjen som jag längtat efter och ingen skype med verro heller som jag sett fram emot och lite allmän ensamhet och saknad efter alla bra. Bla bla bla.) Och sen får jag världens bästa nyhet att två fina brudar även kallade Sus och Ida kommer en sväng till München 6-11 april! Ni gjorde min dag, och vi kommer har fantastiskt mycket kul när ni kommer räknar jag med. Huur bra som helst!

1 kommentar:

  1. åhååååå så mysigt att dom kommer förbi!
    tråkigt dock med skype:/ men! then we even kanske?;) men! de e fortfarande trist att de kör ihop sig :/ men! jag finns här hela kvällen så äre nått så kan du logga in:)
    saknar dig min vän!
    puss

    SvaraRadera