tisdag 2 februari 2010

Dienstag

Blev en heldag i backen idag eftersom att jag inte jobbade frukost. Jag, Jesper och Martin åkte med två killar på elva år som bor på vårt hotell. Sjukt härliga var de faktiskt, de har även världens sötaste lillasyster. En bra dag trots att det var lite lätt kyligt. Kul med lite åldersförändring i sällskapet också, elvaåringar tillför mer än man kan tro.

När jag kom hem ringde Lina och berättade att Celines "ersättare" på Reineke, Julie, trillat och slagit huvudet såpass att hon inte vet vad hon heter. Blir sjukhuset över natten och om hon inte tillfrisknar inom de närmaste 24 timmarna är det möjligt att jag jobbar en kväll på Reineke imorrn. Blir det så blir det troligtvis en mycket intressant kväll.

Och, om man ska tala i gåtor så har min plan jag hade när jag kom hit, med ett litet undantag, gått precis som planerat. Och ändå har det gått så sjukt fel. Var gick det snett liksom? Nä, efter den här veckan ska jag gå tillbaka till att vara mitt nya jag. Jo, så blir det.


Kvällsjobb ikväll förövrigt, micket bra, sukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar