söndag 28 februari 2010

Hur bra som helst.

Har haft några riktigt bra dagar nu på senaste. Rolig skidåkning, trots lite konstigt väder, och massa härligt sällskap. Ylvas kompis Mirjam stannade ju här när Ylva åkte tillbaka, och vi har hittat på hur mycket bra som helst. Lite typiskt att hon kom så sent eftersom att jag ju drar tillbaka till München imorrn och hon är verkligen hur bra som helst. Tur då att jag kommer tillbaka om två veckor på en liten minisemester.

Igår hade vi förövrigt en av årets roligaste skiddagar. Världens finaste väder, jag tror att ett av världens vackraste ställen är sportgastein, dagen efter ett snöfall när det inte finns ett enda moln på himlen. Vi steg upp tidigt, åkte hela dagen, lunchade mitt i bästa offpiststräckan på en sten med utsikt över världens finaste dal, för att sedan åka vidare hela dagen. Kom hem 20 minuter innan jobbet började och jag kan ju säga att jag var aningen sliten på jobbet. Men det var det absolut värt!

Jag gillar förövrigt när livet leker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar