tisdag 9 februari 2010

Tisdag

Shit, det är ju helt stört. Men jag har hamnat i värsta svackan, därav dålig uppdatering. Håller tummarna för att det är pms, för allvarligt talat, annars vet jag inte riktigt hur jag ska få mig upp.

Nu ska jag iallafall iväg och åka skidor med Lina för första gången sen jag kom hit. Sen blir det afterski med bulletburgare och efter det en trubadur på Eden. Det är planen. (Ser ni hur tokigt det är förresten? Hur kan jag inte vara världens lyckligaste människa när jag har såna planer?)

Håller tummarna för att allt bara blir bra. Eller åtminstone helt okej vore skönt.
Bis später!

(Förövrigt är min österrikiska mobil kaputt för tillfället så använder bara svenska numret tills det löst sig)

1 kommentar:

  1. Jag är oxå i en svacka just nu!! Känns som allt går emot mig för tillfället!! Kram

    SvaraRadera