torsdag 4 februari 2010

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Nu börjar jag förresten vara upp i några arbetsdagar i sträck. Idag blir 17onde jobbdagen på raken. Jag minns knappt hur det känns att ha en dag då jag inte är något på jobbet alls. Tur att det är varierade arbetstider iallafall. Men det är rätt intressant hur fort man ställer om sig till att jobba hela tiden. Nu känns det som om jag skulle bli alldeles förvirrad av att vara helt ledig en dag. Jaja, off to work!

Förövrigt.
Lars Winnerbäck OCH Melissa Horn på storsjöyran i sommar. Det kan inte bli annat är bra.

4 kommentarer:

  1. Ja! Jag är på. definitivt!

    SvaraRadera
  2. Förresten: jag utmanar dig, en spotifylista på de tio bästa Lars Winnerbäck. Eller förresten, spotify kanske inte funkar där du är hur var det? En vanlig list då! Jag ska göra en jag med. Vi måste börja peppa nu förstår du.

    Kramar kramar.

    SvaraRadera
  3. Ursäkta att jag dränker dig i kommentarer men som du förstår var det enda jag förstod av din text "Lars Winnerbäck på storsjöyran i sommar".

    SvaraRadera
  4. Ojoj du verkar ha fullt upp! Men det är ju bra,bara du får betalt för det? Vi hörs imorgon på skype! kram

    SvaraRadera