torsdag 4 februari 2010

Tom i huvudet

Jag är totalt tom i huvudet idag efter åkningen. Blev offpist för hela slanten och efter sista åket skulle jag kunnat lägga mig och sova på gatan. Därför blir det inget vettigt skrivet här. Hade ju också tänkt styra upp ett gäst-blogginlägg, men som sagt. Huvudet är tomt. Därför gör jag en liten rolig lista jag hittade. Då behöver man inte tänka jättemycket.

Beroende av? familj/vänner, kärlek och socker
Vad får du oftast komplimanger för? Här säger folk att jag åker skidor bra. Det är kul.
Var bor du? För tillfället i Bad Gastein, Österrike.
Trivs du där? Väldigt bra! Kanske inte om jag skulle stanna här förevigt, men ett par månader är perfekt.
Äger du några Converse? Vita smutsiga, svarta läder och röda.
Sprit, cider, vin eller öl? Inte cider iallafall.
Vad har du för mobiloperatör? Halebop, ett tyskt och ett österrikiskt.
Är du allergisk mot något? Lite tomat, många sorters kött och gamla täcken med fläckar på.
Hur svarar du i mobilen? Hallå, fungerar nämligen lika bra om det är en svensk eller en tysk som ringer.
Vem ringde du senast? Lina
Antal timmar sömn i natt? Många! 9-10, inte varje dag = härligt!
Sov du ensam? Jajjemen!
Brukar du komma i tid? Inte jämt.
När mår du bäst? När jag är lycklig.
När blev du fotad senast? I backen för någon dag sen. Jag hoppade. Det blev inte en jättefin bild.
Vanligaste färg på dina kläder? Jag gillar färg.
Favoritdryck på morgonen? Det som erbjuds.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Gärna sent.
Är du blyg? Lite med nya människor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo.
Är du bortskämd? Jo det är jag nog. Inte pappa betalar men med mycket annat.
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA.
Vilken tid gick du upp idag? 10.09
Är det okej att gråta? Jodå, men svårt inför folk.
Vill du ha barn? Jo, men inte än.
Vad dricker du helst när du är törstig? Det som finns till hands.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajjemen.
Har du tandläkarskräck? Ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, definitivt.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Senaste låt du hörde? Band of horses - the funeral

1 kommentar: