söndag 21 februari 2010

Söndag

Jag är på riktigt väldigt arg och (nu ska jag använda värsta förälderordet som finns) besviken. Visst är det helt galet att man kan en sekund vara så nära som två människor kan bli, och sen lite senare ljuga för samma person i TVÅ fucking månader. Tack för den. Och tack för informationen. Inte. Jag som tillochmed funderat på att lämna allt bakom mig och styra upp det. Men glöm det.

Nu går jag ut i solen och åker skidor för att avreagera mig. Har jobbat tills nu därav den något sena skiddagen. Ikväll blir det tacos med grabbarna, och sen kanske en drink på Regina. Härliga söndag ändå.

3 kommentarer:

  1. Men herregud. Vad är det nu för skit du råkat ut för!? Är det någon jag kan sparka på smalbenet åt dig?

    SvaraRadera
  2. Stina vad har hänt?? Ring mig på skype!!

    SvaraRadera
  3. om lisa sparkar på smalbenen så kastar ja cement!

    SvaraRadera