söndag 1 november 2009

Färdigätet

Nu är Ylva i Spanien och Kellie har åkt hem till sitt, så jag är alldeles ensammen. Men det löser sig, jag roade mig själv på stan idag med att gå runt och titta på julgrejer och mat i samma affär i över en timme. Jag börjar nästan greppa det här med att kunna ha kul ensam utan någon annan som roar mig.
Kvällen med Kellie på middagsbjudning var också hur bra som helst. Vi åt massa mat, heisse liebe och tortilla chips, drack vin i mängder och tillade på pippi langstrumpf på tyska och love actually. Mysig kväll. Sen följde jag Kellie till U-bahn och gick hem ensammen efteråt. Och det var hur lugnt som helst.Var knappt rädd, jag som är den räddaste haren på gjorden. Tummen upp för mig! Nu - Skype med Verro, sen läggdags med nallen Måns.

Guten nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar