fredag 27 november 2009

Hjälp!

Blir visst jobb redan ikväll. Ja, jag är ein bisschen nervös ja. Har ingen aning om var vi ska jobba ikväll heller faktiskt, Ylva ska ringa och höra på lunchen idag. Fattar inte varför jag blir nervös alltid, går det bra så går det. Gör det inte det så gör det inte, och då finns det ju faktiskt värre saker som skulle kunna hända.
Fattar dock inte heller varför jag alltid skaffar jobb på finare ställen. Som att hotellet i Österrike var 4stjärningt. Och nu detta. Verkar ju väldigt väldigt noga hur man gör allt, hur man ser ut ochsåvidare. Jag som säger du till alla trots att jag måste säga Sie. Måste lära mig det till ikväll. Även att säga wie bitte när jag inte förstår istället för waas? eller huh?. Jag som inte kan äta med kniv och gaffel och jobbade de första veckorna i Österrike med smutsiga vita converse. Kanske en schabbig pizzeria skulle passa mig bättre.

Oj, jag är på riktigt rätt mycket nervös.
En dålig egenskap.

1 kommentar:

  1. Nervositet är ju ändå liite bra. Du kommer klara det bra!! :) Blinka lite med dina långa fransar och släng på det blonda svenska håret bara! Jag hejjar på dig stina :D pusss!

    SvaraRadera