fredag 13 november 2009

Fredag

Fredag och skolan är färdig för veckan. Det är helt sjukt hur fort veckorna gar nuförtiden. Det är faktiskt exakt pa dagen idag 5 veckor kvar innan jag tar mitt pick och pack och flyger hem till Sverige. Och jag kan inte vara mer nöjd över mitt beslut att komma tillbaka efter jul. 5 veckor kvar bara, och vi har ju inte hunnit göra nagonting känns det som. Hur mycket saker som helst har hänt, men när vi tänker pa museum, shoppingcenter osv. sa ligger vi verkligen steget efter. Blir att ta tag i det där i helgen tror jag. Precis som vi säger varje helg. Var tar tiden vägen?

Idag är det även väldigt varmt här, sol och ca. 14 grader. Lagom tajmat efter att jag köpt min vinterjacka. Men jag klagar inte, skönt att för en gangs skull kunna njuta av att vara ute. Ska tydligen fortsätta vara varmt hela helgen. Jag tackar och bockar.

Schönes Wochenende allihopa!

1 kommentar:

  1. Vad skont att hora att du har det bra!!
    Ska bli jattekul nar vi traffas till jul because i miss you!!
    Du far gora mycket kul sa att du har mkt att beratta nar vi traffas sen!

    SvaraRadera