tisdag 17 november 2009

Tisdagmorgon

Blev just väckt av att Celine ringde. Jag kan komma på ungefär miljoner sämre sätt att bli väckt på, så det var en sjukt bra start på dagen.
Idag tänkte jag vara lite duktig och gå ut och gå en vända i solen och värmen innan jag kilar vidare till skolan. Själv. Jag börjar bli duktig på det här med att roa mig själv. Hyffsat iallafall, jag får inte panik så fort jag ska vara själv i några timmar och det är ju ett framsteg. Plus i kanten för mig!

Imorgon är det någon sorts helgdag här så vi är lediga från skolan. Därför blir det hemmagjord sangria och pizza som vi tänkt få hemkörd (måste ju utnyttja att vi bor i storstan)ikväll hemma hos oss med några av mina klasskompisar. High heals, finklänning och nåt schysst uteställe på det och jag tror på en superkväll. Har stämt träff med ett gäng snubbar senare, men nu när jag vaknade blev jag lite mer sugen på en tjejkväll. Men, vi får se vart det bär.

Nu: Frukost, sen olympiapark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar