onsdag 18 november 2009

Yoga

Kvällen har spenderats på gymmet med Yoga, min nya favoritsport näst efter riktig sport som fotboll och innebandy och sånt med mer action. Helt galet faktiskt hur man kan börja gilla en till synes rätt mesig "sport" på så kort tid. Jag längtar på riktigt till varje gång, och stiger frivilligt upp 07.45 efter en utekväll för att gå på lördagsmorgonyoga. Jag är inte riktigt klok.

Ett annat tecken på att jag inte är riktigt klok (och inte Ylva för den delen heller) är våra samtal ibland. Efter att jag hade lite framgång på msn idag, hade vi innan dagen var slut flyttat till USA i drömmarna. Och det är bara en liten del av allt dumt vi pratar om. Vi är verkligen inte riktigt kloka ibland, hoppas verkligen inte att lägenheten är buggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar