söndag 1 november 2009

Och som lovat..


Här kommer lite bilder från nya lägenheten.



Här är vårat badrum. Jag sa ju att det var gult. Väldigt gult. För att göra det värre funderar jag och Ylva på att köpa blått duschdraperi och blå matta. Heja Sverige!














Det här är det "stora rummet"

Här är våran säng med nallen Måns i. Måns är döpt efter Måns zelmerlöv bara för att han är hemskt snygg, och vi tänker att vem vill inte sova med honom? Så nu när Ylva är borta sover jag varje natt med Måns. Det är mysigt.
Tillhöger är köksbordet med snasket vi åt i fredags. Vin, ost och kex. Och lite choklad. Och vindruvor.






Här står jag i pyjamas. Jag förfestar alltid i pyjamas när det bara är jag och Ylva. Det är som bekvämt. Bakom mig är balkongen och till vänster köket.

4 kommentarer:

  1. Stina, det ser jätte fint ut! Super fräscht. Och ett kök! Må vara ett ställa-ner-en-äggkopp-och-köket-är-stökigt-kök men ändå, ett kök. Jättefint. Jag förstår att ni vill bo kvar. Är det någon typ av studentboende eller är det en "vanlig" lägenhet?

    SvaraRadera
  2. Men hjälp! TOKfräscht :D

    SvaraRadera