onsdag 21 oktober 2009

Facebook, facebook..

Den sidan gör mig galen ibland. Facebook alltså. Väldigt ofta när jag läser saker jag inte vill, och absolut inte borde (tack igen, hide-knappen), men nästan ännu värre är det när den inte ens låter mig logga in. Internet kan vara allt bra frustrerande ibland.

Men skype, min vän. Skype har jag styrt upp och skype gjorde att jag kunde prata med mamma i över 20 minuter idag. Skype är verkligen en ausländers bästa vän. Har ni skype? Leta isånnafall hemskt gärna upp mig så kan vi föra ett samtal med munnen för en gångs skull. Stinalottalarsson heter jag om ni trodde något annat.

Bis morgen! (tänkte styra upp mitt liv och gå till skolan i tid imorgon och ta tag i mail och annat vettigt)

3 kommentarer:

  1. Stinalotta, min Stinalotta! Nu saknar jag verkligen ett mail från dig! Hur är det med dig? :D

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lagt till dig på Skype, bara slå en signal!

    SvaraRadera
  3. Du har också mail!! Läs läs läs nuuu! :) PUUUSS!

    SvaraRadera