fredag 23 oktober 2009

Förvirrade jag och komplicerade värld

Det händer grejer sa fort här ibland, jag hinner inte riktigt med livet jämt. Berättar efter helgen när jag styrt upp mig själv, slutat vara förvirrad och fattat ett beslut. vettigt eller inte spelar inte sa stor roll, men ett beslut vore bra.

Och förövrigt har jag löst csn problemet (okej, mamma gjorde det. Tack!) Skolan hade missat att fylla i examensdatum pa blanketten jag skickade in, sa det var bara att pallra sig till skolan tidigt idag, skriva ut en ny blankett, fa dom att fylla i den (igen) och snart ska den faxas iväg. Nuu borde jag väl fa mina pengar. Jag tror inte att det är sa vettigt att jag är sa pank att jag inte har rad att köpa vinterjacka och att ylva för närvarande betalt mitt gymkort, internet samt hyra. Bra jobbat av mig, vuxet och moget att jag har en stabil ekonomi.

Men, idag är det fredag, och bara det är ju underbart!
Imorrn är det även bara tva manader kvar till julafton.!Och vi drack glögg och glühwein i onsdags. Är jag peppad pa jul eller är jag peppad?

2 kommentarer:

  1. jag har lagt till dig på skype nu!! så nu kan vi skypa all day long!!

    SvaraRadera
  2. jag ska som sagt skaffa de^^

    SvaraRadera