fredag 16 oktober 2009

Fredag!

Redan fredag igen, jag hinner inte med när tiden gar sa fort. Men jag gillar det, fredag = helg och helg är alltid bra! idag ska vi tillochmed börja helgen med att gymma eftersom att jag inte har teater idag utan slutar redan 15.00, heelt galet tidigt! Blir nog bra efter allt frossande sen jag kom hit (fick igen för det igar när jag fick en liten släng av nagon sorts magsjuka och lag i sängen hela kvällen med avslagen cola och egenimproviserad blabärsoppa, men idag känns det bättre)

Jag har förövrigt bokat hemresa och är i skelleftea redan den 19 december. Sjukt coolt och det är en lördag sa hoppas pa lite festligheter för att fira!

Sen sa har även Ylva bokat en spanienresa 31/10 - 5/11 = jag blir helt själv, med massa tid över eftersom att vi har lov. Jag är även hemskt mörkrädd och sällskapssjuk, sa vem kommer och hänger med mig och sover i Ylvas säng?

Ikväll ska vi visst troligen möta upp mikkel-räv och hans vänner nagonstans, hoppas pa en bra kväll! Imorrn bär det av till ikea för att mysa till varat rum lite samt äta massa köttbullar, kanske de tillochmed har kanelbullar?

Vi har även skaffat internet nu som faktiskt fungerar, sa nu kommer jag tillochmed kunna ha kontakt med omvärlden efter skoltid. rätt värt.

1 kommentar:

  1. Visst stannar du hemma till efer den 6 januari!! Så vi hinner träffas!!

    SvaraRadera