söndag 25 oktober 2009

Söndag

Jag har blivit en visare person den här helgen tror jag. Blev ju lite tokigt i fredagskväll, och efter att ha pratat med världens bästa Sus började jag tänka efter på riktigt vad som händer. Har bestämt mig för att lugna ner mig och fokusera på mig själv lite. Det är lite mer än tre månader sen mitt liv tog en lite tokig vändning i somras. Poff bestämde jag mig att åka till München och sen jag kom hit har allt bara snurrat på jättefort, utan att jag egentligen hunnit med. Jag behöver försjutton fixa till mig själv, inte festa 3 dagar i veckan med bara ett mål i sikte. Det är ju inte klokt egentligen, jag har inte varit helt själv sedan gymnasiet. Jag vet knappt vem jag är längre, kanske är klokast att lista ut det innan jag gör något drastiskt. Hela mitt liv vändes ju rätt mycket uppochner i somras, kanske inte så konstigt att det är tungt ibland. Bättre att bara leva, det som händer, det händer. Chilla helt enkelt.

Så, en klokare, visare Stina. Som har lägenhet! Jag vet var jag ska vara ända fram till sommarn, det känns helt sjukt. Var längesen jag hade mitt liv planerat så långt fram i tiden. För andra kanske det är rätt kort tid, men i vanliga fall hinner jag knappt komma iväg till ett ställe, innan jag börjat planera för nästa grej. Känns annorlunda, men kul!

3 kommentarer:

  1. Härligt Stina, kul att du kommit på nåt du vill göra ett tag framöver :)
    Kul att du trivs!
    Vi saknar dig! :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag tror Sus har riktigt rätt! För att kunna vara lycklig och tillfreds med livet måste man nog börja med att hitta sig själv!! Kram!!

    SvaraRadera