tisdag 13 oktober 2009

Tisdag och höst

Nu är det ju kallt pa riktigt. För en vecka sedan var det ca. 27 grader. Nu är det högst 8. Jag gillar inte när saker slar om sa fort, särskilt inte när det blir nagot daligt av det. Det positiva är att jag far köra en massa lager pa lager eftersom jag bara använder skinnjackan än. Det är rätt snyggt. Men jag fryser ända. Det negativa är ju att det är en pina att vara ute = jag behöver en varm jacka. Men jag har inga pengar. Csn, var är mina pengar?

Boendet är förlängt och idag ska vi betala för en manad till. Det svider pa kontot men nu när jag fryser sa känns det inte sa frestande att sova i tunnelbanan.

Och vi köpte gymkort igar. Lite impuls sadar efter en provpilates träning. Killen vi pratade med var en duktig säljare, och än en gang var det en fördel att vara svensk. Fick ett specialpris för en manad som var 1/3 av priset för 10 ganger (dock var ju det priset inte att leka med) sa nu när vi kommer hem i jul ska vi vara snygga och vältränade. Börjar redan idag!

2 kommentarer:

  1. jag tror ja kan kommentEra nu.D

    SvaraRadera
  2. Ja nu kör vi hårt på gymmet så vi är snygga lagom till jul ;)
    Saknar dig med! lägtar till Jul då vi alla är samlade igen! :)

    SvaraRadera