tisdag 6 oktober 2009

Tisdag

Boendesituationen är fortfarande lika, lite smatt jobbigt för även om vi räknar med att allt löser sig pa nagot sätt sa är denna ovisshet rätt tärande. Att jag drömmer störda drömmar hela nätterna gör inte saken bättre. Finns det nagot sätt att slippa drömma drömmar man inte vill vakna upp ifran? Eller iallafall drömmar man far ett litet hopp av, drömmar som far en att tänka tillbaka pa tiden när jag var glad helt igenom. Jag tycker inte om sanna drömma. Försöker fokusera pa vanliga saker innan jag somnar, tillexempel tonfisk och tulpaner. Men jag drömmer likandant ända. Frustrerande.

Och har jag nagonsin sagt att jag är blond, blaögd och hemskt naiv? Tur att man lär sig saker med tiden. Och tur att jag är blond, blaögd och hemskt naiv. Kanske därför jag vanligtvis är en väldigt glad person, just därför att jag tror att bra saker kan hända. Även om de kanske inte alltid gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar